Accesso




Skip Navigation Links > Kreu > Sherbimet > Zyra me një ndalesë

Zyra me një ndalesë

Sherbimi me nje ndalese për kërkesë – ankesat.

 

Zyra e sherbimit me nje ndalese, ne bashki funksionon mbi bazen e nje orari dy turnesh ne menyre qe ti sherbehet sa me shume ne kohe qytetareve. Menyra dhe llojet e sherbimeve behen ne baze te nje rregulloreje te miratuar nga organet eprore, përpiluar kjo ne baze te rregullores se bashkise te miratuar nga Keshilli Bashkiak.

Çdo qytetar ka te drejte qe ne baze te ligjit 119/2014 te marre informacion me shkrim në përgjigje te kerkeses apo ankeses qe ai ka bere prane zyres se sherbimeve me nje ndalese.

Ne bashki merret çdo lloj informacioni qe ka te beje me funksionet qe mbulon ajo nepermjet drejtorive te pergjitheshme, drejtorive te sherbimeve dhe drejtorive ne sherbime direkte ndaj qytetareve.

Nepermjet kerkesave dhe ankesave standarte te miratuara nga Keshilli Bashkiak ( ne baze te ligjit ), qytetaret paraqiten prane zyrave me nje ndalese, në bashkine qendrore dhe ato te njesive administrative duke paraqitur shqetesimin e tyre ne lidhje me problematiken qe ata mendojne se ka te beje me funksionet e bashkise. Specialisti i ketyre zyrave e ndihmon te perpiloje kerkesen apo ankesen ne menyre te shkurtuar kjo edhe per shkak te formatit standart.

Çdo dite te gjitha kerkesat dhe ankesat e marra regjistrohen ne nje regjister te zyres me nje ndalese dhe në oren 15.00 ato dorzohen ne arshiven qendrore te bashkise e cila ben protokollimin dhe matrikullimin e çdo kerkese apo ankese.

Pas kesaj materialet i kalojne Kryetarit te Bashkise, i cili pasi i sheh ciklon çdo material duke e adresuar sipas problematikes tek n/kryetaret ose drejtorite e pergjitheshme e pas kesaj i kthen ato ne arshive. Arshiva i shperndan nëpër dosje sipas drejtorive dhe ju a dergon materialet për shqyrtim. Drejtoret e përgjitheshem pasi i studiojne bejne shperndarjen duke i cikluar sipas drejtorive qe do te ndjekin problemin. Drejtoret e drejtorive bëjnë shpërndarjen sipas specialisteve qe mbulojne problemin qe kerkon qytetari.

Nga ky moment çdo specialist drejtorie pasi njihet me problemin , ben verifikimin ne vend , ose ne rast se ka pak informacion rreth problemit telefonon qytetarin që ka bere kerkesen apo ankesen duke i kerkuar ta informoje me gjeresiht për problematiken. Pasi ka pare ne vend problemin dhe ka bere

verifikimet ligjore , përpilon kthimin e përgjigjes për qytetarin duke i treguar se si eshte zgjidhur apo si do te zgjidhet problemi që ka ngritur ai.

Shkresa e konceptuar nga specialistët ne tre kopje ciklohet nga çdo drejtor drejtorie, drejtor i përgjithshem, e n/kryetar ( ne kopjen e parë ) dhe kalon në zyren e Kryetarit te Bashkise i cili kundrafirmon te gjitha shkresat me përgjigjet e perpiluara. Pas kësaj ja dergon ato arshives, e cila pasi i vulos mban ne dosje shkresen e cikluar nga drejtoret, fut ne zarfa dhe dergon ne poste ato përgjigje qe qytetaret kanë adresa te sakta, ose dergon kopjen e qytetarit ne zyren me nje ndalese.

Kjo zyre ben lajmerimin dhe shpërndarjen e përgjigjeve qytetareve ose banoreve te njesive administrative.

Ne rastet kur qytetari nuk eshte i bindur për përgjigjen mund te beje nje ankese për mënyrën e përgjigjes dhe në rastet kur merr te njejten përgjigje duhet ti drejtohet organeve te tjera ligj zbatuese.

 

Drejtoria e Informacionit

Eventet

<prill 2017>
HënMarMërEnjPreShtDie
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
1
e hënë, maj 1, 2017
234567

Se shpejti


Buletini Informativ