Trajnimet e bëra rreth projektit KET
KET Project-“Krusheva dhe Elbasani – Destinacion i njohur turistik ndërkufitar” – Financuar nga BE.
Partnerët e Projektit KET:
Komuna Krushevë/Komuna e Krushevës, Bashkia Elbasan, Shoqata Tjeter Vizion dhe Qendra për Zhvillim të Qëndrueshëm ALKA.
Takim midis midis partnerëve të projektit ku bashkëbiseduan mbi cështjet e mëposhtëme:
Komunikimi në internet dhe media sociale me fokus në turizëm.
Pasqyrë e rrjeteve sociale & “Rregullat” e sjelljes.
Si përdorin udhëtarët mediat sociale, çfarë kërkojnë përpara se të udhëtojnë (çfarë postojnë gjatë dhe pas udhëtimit). Njohja e klientit ideal. Shembuj
Marketingu i përmbajtjes, kë po synoni, strategjia e përmbajtjes: çfarë të postoni në mediat sociale, sa shpesh, hashtags.
Kanale të mediave sociale, mjete për Facebook dhe Instagram
Si t’i lidhni ato, si t’i nxisni reklamat me pagesë
Çfarë është marketingu turistik (diferencimi i marketingut nga reklamimi)
Marketingu është: Produkti, Çmimi, Vendi dhe Promovimi
Si të tërheqni klientin tuaj, duke njohur konkurrentët tuaj?
Si ta dalloni biznesin tuaj?
Si të jemi të qëndrueshëm?
Përcaktimi i një strategjie dixhitale 3-mujore (struktura, burimet, buxheti…)
Prezantimi i strategjive nga pjesëmarrësit
Rëndësia e aktiviteteve të diversifikimit të fermave të vogla (rasti i Elbasanit)
Agroturizmi dhe format e tij
Adoptimi i familjeve në ndërmarrjet agroturistike
Rrjetet e fermerëve drejt zhvillimit të territorit.
Temat e trajnimit: Marketingu online, Verica Jordanova, Eksperte Marketingu dhe Promovimi.
Roli i marketingut në suksesin e biznesit
Pse është i rëndësishëm marketingu dixhital?
Shembuj nga praktika e turizmit
Gabimet më të zakonshme
Mjetet e marketingut, Eva Kushova, Eksperte Marketingu & Promovimi
Cilat janë mjetet më të përdorura?
Cilat janë më të përshtatshmet për biznesin tuaj?
Si dhe kush duhet t’i zbatojë ato?
Pse është e rëndësishme të jesh në Google?
a. Harta e Google
b. Platformat OTA (prenotim, këshilltar udhëtimi)
c. Faqja e internetit
d. SEO (optimizimi i motorit të kërkimit
Projekti KET-“Krusheva dhe Elbasani – destinacion i njohur turistik ndërkufitar” – Financuar nga BE.
Një trajnim dy (2) ditor për ofruesit e shërbimeve të turizmit dhe mikpritjes për zhvillimin e produkteve të përbashkëta turistike inovative dhe tërheqëse, nga ofruesit e shërbimeve të turizmit dhe mikpritjes për marketing online dhe promovim të produkteve/shërbimeve të tyre turistike.
Synon të forcojë njohuritë dhe aftësitë e përfituesve në lidhje me përfshirjen e marketingut online në operacionet e tyre të përditshme. Trajnimi zhvillohet për përfituesit e interesuar të BQ-së: Objektet/familjet që ofrojnë strehim; Bizneset e vogla/të mesme që ofrojnë strehim; Restorante (ushqim specifik lokal/tradicional); Dyqane për punime artizanale dhe produkte organike/eko; monumentet lokale të trashëgimisë kulturore; Vende/ndërtesa që organizojnë ngjarje kulturore; Objektet sportive/rekreative; Agjencitë Turistike; Biznese agroturistike, Institucione/individë përgjegjës për zhvillimin e turizmit lokal dhe më shumë.