Skip to contentSkip to left sidebar Skip to footer

Njoftime

Bashkia Elbasan Drejt Barazisë Gjinore 2025–2030: Konsultim dhe Veprim

Bashkia Elbasan ka ndërmarrë një sërë hapash për përparimin drejt barazisë gjinore.

Aktualisht  Bashkia Elbasan po përgatit Raportin e Monitorimit të zbatimit të Planit Vendor të Veprimit për Barazinë Gjinore 2022 – 2024, një dokument i rëndësishëm për përparimin drejt barazisë gjinore dhe plotësimin e angazhimit publik të ndërmarrë nga Bashkia Elbasan nëpërmjet nënshkrimit të Kartës Evropiane për Barazi të grave dhe burrave në jetën vendore.dhe paralelisht me hartimin e Raportit të Monitorimit ka zhvilluar procesin e përgatitjes së PVVBGJ 2025 – 2030.

Plani Vendor i Veprimit për Barazinë Gjinore 2025-2030 po përgatitet me një metodologji gjithëpërfshirëse, duke filluar nga: analiza dhe përshkrimi i situatës, përcaktimi i fushave kryesore të ndërhyrjes,konsultimet paraprake brenda bashkisë,përgatitja e draft dokumentit, si dhe konsultime me palët e interesuara dhe grupet e interesit, në përfundim të të cilave po bëhet edhe kostimi i dokumentit, për ta përcjellë më pas për miratim në Këshillin Bashkiak. Deri tani janë organizuar konsultime,me grupet e interesit respektivisht:

-16 qershor ora 10.00 -13.00 Workshopi i parë, me anëtarë të Grupit të Punës të ngritur me Urdhër të Kryetarit të bashkisë

-20 qershor ora 10.00 – 13.00 Workshopi i dytë me pranine dhe ne konsultim me partneret dhe bashkepunetoret e Bashkise

– 27 qershor ora 10.00 – 13.30 Workshpi i tretë, ku u finalizuan diskutimet mbi matricen dhe aktivitetet e propozuara, u dhanë informacione mbi treguesit gjinore dhe filloi procesi i kostimit.

Dokumenti MASA DHE AKTIVITETE TË PROPOZUARA PJESË E MATRICËS SË PLANIT VENDOR TË VEPRIMIT PËR BARAZINË GJINORE 2025 – 2030 do të qëndrojë i hapur për komente dhe konsultim publik deri në datën 22/07/2025.

Presim Rekomandimet dhe Sugjerimet tuaja në adresën:nadire.kreka@elbasani.gov.al

Takimi për diskutimin e rekomandimeve nga  konsultimi publik do të mbahet më 22/07/2025 ora 11.00 pranë Bashkisë Elbasan ,Salla Multifunksionale.

I gjithë procesi i përgatitjes së Planit të Tretë Vendor të Veprimit 2025 – 2030, po mbështetet nga UN Women Shqipëri

NJOFTIM PËR AMBIENTE ME QERA

Agjencia e Shërbimeve Sociale, Bashkia Elbasan, në zbatim të ligjit nr. 139/2015 “Për vetëqeverisjen vendore”, në bazë të marrëveshjes së lidhur më datë 09.01.2025 ndërmjet Bashkisë Elbasan dhe Shërbimit Social Shtetëror, si dhe në bazë të Vendimit të Këshillit Bashkiak nr. 29, datë 04.03.2025, për marrjen e ambienteve me qira në funksion të zbatimit të projektit “Qendër Multifunksionale Ditore për të Moshuar”, kërkon të marrë me qira 4 (katër) ambiente.

Jeni të lutur të paraqisni ofertën tuaj për këtë objekt prokurimi, me këto të dhëna (specifikimet teknike të mallit/shërbimit/punës):

  • Ambienti duhet të jetë i përshtatshëm për organizimin e aktiviteteve.
  • Ambienti duhet të jetë lehtësisht i aksesueshëm nga persona të moshuar.
  • Ambienti duhet të jetë në katin e parë, me sipërfaqe 70–100 m², të disponojë tualet(e) dhe sistem ngrohjeje.

Zonat e kërkuara për ambientet janë si më poshtë:

  1. Midis lagjes nr. 1 dhe lagjes nr. 2:
    (“Emin Matraxhiu”, “Kongresi i Elbasanit”, “Luigj Gurakuqi”, “Beqir Dardha”, “Brigada 17 Sulmuese”, “Çlirimi”, “Qemal Stafa”, “Shën Koll”, “Sul Papri”).
  2. Midis lagjes nr. 3 dhe lagjes nr. 4:
    (“Dyli Haxhire”, “28 Nëntori”, “Syrja Dylgjeri”, “Vullnetari”, “Partizani”, “Aqif Pasha”, “Kala”, “Visarion Xhuvani”).
  3. Midis lagjes nr. 5 dhe lagjes nr. 6:
    (“Haxhias”, “11 Nëntori”, “5 Maji”).

Katër qendrat ditore për të moshuarit do të funksionojnë sipas planeve buxhetore të institucionit tonë për vitet 2025–2027, me fond limit prej 1.500.000 lekësh.

Të gjithë subjektet private të interesuar janë të lutur të paraqesin ofertat ku të përfshihet:

  • Ofertë për dhënie me qira.
  • Vlera e qirasë mujore.
  • Certifikatë regjistrimi (NUIS), ekstrakt historik.
  • Vërtetim për shlyerjen e detyrimeve tatimore vendore dhe rajonale.
  • Vërtetim nga Gjykata dhe Prokuroria.
  • Dokument pronësie.
  • Dokument identifikimi (ID).
  • Foto të ambientit.

Ofertat duhet të dorëzohen me zarf të mbyllur pranë zyrës së protokollit të Bashkisë Elbasan.

  • Hapja e ofertave do të bëhet më 20.05.2025, ora 11:00 am.
  • Afati i fundit për pranimin e ofertave është data 04.06.2025, ora 11:00 am.

Gjithashtu ju njoftojmë se pas hapjes së ofertave, Komisioni i Vlerësimit do të bëjë verifikimin fizik të ambienteve të paraqitura në ofertë.

Faleminderit!